Wszelkie reklamacje zostaną rozpatrzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

1. Pisemnie:

Jeśli chcesz złożyć reklamację pisemnie, prosimy o wysłanie jej na adres naszej firmy: Jeżowa 6, 03-033, Warszawa, Polska

2. Elektronicznie:

Jeśli wolisz złożyć reklamację drogą elektroniczną, prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: kontakt@ppozdrzwi.pl

3. Telefonicznie:

Jeśli wolisz skontaktować się telefonicznie, jesteśmy dostępni pod numerem telefonu: 734 417 465 

Firma ppozdrzwi.pl dokłada wszelkich starań, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona w sposób rzetelny i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Po otrzymaniu Twojej reklamacji, postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej i podjąć odpowiednie kroki w celu rozwiązania problemu.

Zespół ppozdrzwi.pl